Borankus canım benim komşum bebeği 5 aylıkken kaldı doktor kontrolünde oldu sürekli bebeğin çok kilo almaması gerekiyor dedi doktor maşallah bebekte kiko aliyor erken aldılar annenin sağlığı için ve çok zor bir doğum sureci geçirdi ben bile.korkar oldum ikinciden