Yunusemir Dalin in granül tozunu aldım ama makine de çözünmüyor her yıkadığımda deterjan gözünda kalıyor neden öyle olabilir sıvı deterjanda akıp gidiyo kokusu da yok 🤷🏻♀️
Minikannesi00 Yunusemir bnde kullanıyorum öyle bi sorun olmadı canım,makinenden dolayı olablir ya da fazla koyuyo olablrsn
Tortilla_ Yunusemir benimde öyle ya. Makineden falan demişler ama bilmiyorum tabiki. Ben makine su alırken kaşıkla çözüyorum öyle gidiyo. Bugün Duru granül Matik aldım. Bakalım bunda böyle sıkıntı olacak mı
mmssmm makineden olabilir mi? benim biraz fazla koymama rağmen hiç kalıntı sorunu yaşamadım. bide koyduğunuz gözün kuru olmasına dikkat edin belki ondandır
duygukoc Yunusemir benim makinamda böyle bu yüzden baby me sıvı dererjanını ve yumuşatıcısını aldım 🤦🏻♀️
Dadam Yunusemir azcık sulandırıp dökerseniz alır ben 6 aydır bu şekilde kullanıyorum ama duru granül benimki
MuhammedAmine Yunusemir Ben duru granül matik kullanıyorum hiç deterjan haznesinde kaldığını görmedim . Siz sıcak suda çözdürüp öyle deneseniz
Akinbebek Yunusemir sıvı deterjan aparatını çıkarmış mıydınız ? İlk kullandıgımda akıl edememiştimm kalmıştı öyleece deterjan :)
nursocum Yunusemir benimde öyle bir çok markanın granül deterjanını kullandım ama erimiyor bir araya gelip kalıp sabun gibi oluyor bende bazen makinenin içine atıp gözede sıvı deterjan ekliyorum anca böyle biter birde stok yapmıştım