Havva2763 evet ben buharda balkabağı haşlıyorum başka bir tavada irmik yapıyorum. Sonra bunları blendar yapıyorum veriyorum bunu 8. Ayından beri veriyorum. Yeşil kabakta yapıyorum. Alerjisi için aşçı anneden tarhana aldım onu veriyordum. Şimdi normal tarhanaya geçtim. Hipp sütlacını veriyorum doktor ver dedi. Kahvaltı olarakta labne, siyah zeytin ezmesi, yumurta sarısı (haşlıyorum) blendar yapıp keçi boynuzu özü koyuyorum yiyor. Ama bunlara yeni geçtim. Yoğurt içine meyve ve bebe bisküvisi koyup veriyorum. Önce açtım 3 gün kuralıyla sonra devam ettim