Kızlar oğluma bez ve ıslak mendil alıyordum indirimden.
Bu arada Carrefoursa’da indirim var bez ve ıslak mendillerde.
Normalde Molfix beyaz paket kullanıyoruz anlamadığım bu beyaz paket (pure soft) olanlar yeşil paket (3D) arasında ne fark var arada bi fiyat farkı var ona göre değiştirebilirim. Çünkü artık 4 aylık olduk sanırım beyaz paketler ilk dönem için emin değilim ama 🤷🏻♀️
normalde evde pamuk ve su tercih ediyorum ama dışarıda, gece vs. ıslak mendil ihtiyacım olduğunda indirime göre tercih ediyorum şu an prima ve sleepy indirimde ama prima sensitive olan ve sleepy yenidoğan pakette kararsız kaldım. Tecrübelerinize ve kullanımlarınıza göre bilgi verebilir misiniz?
Daha önce sleepy kullandım ama prima hiç kullanmadım. Yani prima sensitive bile olsa bi sleepy yeni doğan kalitesi eder mi?