Prensannesiiii170620 ikiKudurukAnnesi arkadaşımın bebeği 2 aylıktı halâ sarılığı vardı anne sütü sarılığı oluyor bebekler canım mama başlaman iyi olmuş anne sütüne oranla mamada şeker biraz daha fazla olduğu için değeri kısa sürede düşer inşallah 🤲 Geçmiş olsun
ikiKudurukAnnesi Prensannesiiii170620 çok sağol canım inşallah anne sütü sariligidir başka bir şey çıkmasından da korkuyorum bakalım inşallah testler temiz gelir
Prensannesiiii170620 ikiKudurukAnnesi inşallah canım söz konusu evlat olunca insan endişeleniyor seni anlıyorum ama inşallah temiz gelir 😊
KeremEfem Ftrhn aynen canm elleri kar gibi beyaz ama yüzü koyu renk ne zaman düzelcek diye bekliyorum bende yarin 40 gün oluyo.
123gulsah ikiKudurukAnnesi ilk ay 30 cc verdım simdi 60cc cıkarttı Dr gunde 2 defa ilkini saat 5ve 6 gibi ver ikincisini 11_12 gibi ver dedi düştü sarılıgı cok şükür ama 2 gundur gunde 1 defa veriyorum mamayı tavsiye ederim cok gecmiş olsun hersey onların ıyılıgı ıcın
Seboss12 ikiKudurukAnnesi evet sizin biraz yüksek bizim yüksek olmadığı için mama kullanmadık anne sütüne devam ettik sürekli güneşe tuttuk ama iki ayı geçti düzelmesi doktor üç aya kadar sürebiliyor geçmesi anne sütü sarılığının demişti bize
Metehann 2 aylıkken anca 5 e düştü. Sorun olmuyor ben de cok kafaya takmıştım ama olabiliyormuş için rahat olsun şimdi 6 aylık sıpa yerinde durmuyo☺️
mervism ikiKudurukAnnesi merhaba sarılık değeriniz düştü mü acaba bizde aynı durumu yaşıyoruzda merak ettim ne yaptınız nasıl düştü 🥺
ikiKudurukAnnesi mervism evet canım 4 buçuk aylık şu an kızım 2 ay kadar sürdü bizim sarılık testler yapıldı hepsi temiz çıktı şükür