Benim oğlumda 2.5 aylık değeri 14 hâlâ geçmedi, emziriyorum bol bol emmekten kilosu 3.300den 6.500 oldu 2 ayda. Tüm testler yapıldı birsy çıkması. Hâlâ sarılık var nedendir nasıl geçicek bilmiyoruz 3 aydan sonra nasıl bi tedavi olucak bilmiyorum bekliyoruz.