Arafinannesi Kızlar hayırlı günler ben 4 gün önce doğum yaptım bugün kontrolüm vardı doktor testisi biraz koyu renkte deyip test yaptı aranızda böyle olupta herhangi bir sorun yaşamayanınız oldu mu?
Kuzey03 Arafinannesi bende 4. Gün gitmiştim benim oğlumunda koyuydu eşimin esmer olup olmadığını sordu 2 ay içinde rengi açılmazsa gel test yapalım dedi çok şükür açıldı benimki şuan 3 aylığız
Mom62636362 Arafinannesi ilk defa böyle bir şey duyuyorum, doktorumuz bize böyle bir şey söylemedi fakat merakımdan soruyorum, koyu renkli olması neyin işaretiymiş acaba?
Arafinannesi Kuzey03 ay çok teşekkür ederim inşAllah ya inşAllah bizimde rengi açılır sizin adınıza sevindim..
Arafinannesi Angel_45 testin adını bilmiyorum ama çok koyu olsaydı dikkatini çekerdi bence yinede için rahat etsin diye kontrole gittiğinde sorabilirsiniz..
Angel_45 Arafinannesi aynen sorayım bari bizim tarafta tek oğlan olduğundan anlamıyoruz da hiç teşekkür ederim