Merhabalar, biraz önce kayınvalidem bize geldi çok da sevindim akşam yemek hazırlayıp eşim ve kayınpederim de bize gelecekti 3 ay 25 günlük bebeğim var kayınvalidem gelirken de dondurma almış yemeye başladık ben o sırada mutfağa gittim bi baktım çocuğun ağzı çikolata sildim vermemiştir heralde dedim neyse sonra bi baktım su vermiş bardakla şişeden şişede benim veya eşimin içmişiz kalanından vermiş bi de diyor bardakla içebiliyormuş bana bi sinir geldi neden veriyosun anne dedim biliyorda böyle şeylere kızıcağımı ben kaç çocuk büyüttüm şöyle böyle ben de bu benim tercihim dedim dondurmada vermişin zaten dedim yalattım diyor sonrada küstü gitti sizce kızmakta Haksız mıyım ?