Üç aylık bebeğim her gün farklı bir yöntemle uyutuyorum, dün uyuttuğum şekilde bugün uyumuyor 😅 uyku sinyali vermeden uyutmaya çalışmıyorum çok yoruyor öyle. Uykusu gelince yüzünü çizmeye çalışıyor bende kafasını okşayıp yanaklarını tutuyorum emziğini veriyorum bu aralar böyle uyuyor.