Poyraz_Efem Kızlar 11 günlük lohusayim. Belden yusturmali sezaryen oldum. Dün aksamdan bu saate kadar kanamam olmadi hiç sizce normal mi sizlerin kaç gün sürdü
KahramanAnne Poyraz_Efem canım bi oluyorsun bi olmuyorsun bende öyle olmuştu olursun yine korkma eğer yarın da olmazsan doktoruna danış mutlaka
Mickeylover Poyraz_Efem normal kanama az az oluyo bazen birden geliyor bazılarının çok bazılarının az olurmuş. Aşırı yoğun olmadıkça sıkıntı olmaz diye düşünüyorum ki yoğunluktan kastım çok fazla. Genelde açık renkli olur zaten
Mickeylover Poyraz_Efem olabilir pıhtılaşmıştır birden atabilr bende öyle olmuştu bence biraz dhaa bekle ya da yaz doktoruna istersen