bebisanne Ya geceleri artık kendi uyanıyor böyle ağlıyor meme için . Elım ayağım dolanıyor ilk altına mı baksam meme mi versem diye . Sonra bazen altına bakıp sonra emzırıyorum baya ağlıyor bağırıyor o süre zarfında bazende sadece emzırıp uyutuyorum altına bakmıyorum Çünkü emzırırken uyuyakalıyor Emzırdıkten sonra asla altını açamam açarsam uyanıyor bırdaha uyumuyor nasıl davransam
Yagmur05 bebisanne gece alt açmayın alışıyo diye söylüyolardı ben 12 gibi altını alıp yatırıyorum 5 6 ya kadar açmıyorum uykusu açılıyo çünkü ama 5 6yı geçirirsem taşıyo bezden 47 günlüğüz😂
Gonul_celen bebisanne gece boyu bnde değiştirmiyorum artık gece kaks hiç yapmıyor ilk 15-20 gün değiştirdim sonra baktım uyumayacak gece açmamaya başladım ztn alıştırma demişlerdi suan gece açmıyoruz sabah ilk iş alt açmak oluyor
Ceren97 Canım gece uykusuna yaptırmadan önce altını değiştir. Bidaha sabaha kadar değiştirme. Gece alt değiştirmeye alıştırırsan azıcık ıslatsa bile uykudan uyanıp bez değiştirmek istiyor. İyi Bi bez kullanırsan pişik taşma sızdırma falanda yapmıyo.
esraduran Benim bebeğim de 51 günlük. Ben de altını değiştirip uyuyorum. Ama gece saat 5 gibi uyandığı zaman önce emziriyorum. Tam dalmak üzereyken o uyumadan değiştirip tekrar emziriyorum. En iyi bezler bile bebek çok çiş yapınca sızdırıyor