Erbays_mom Kurutma makinası kullanıyormusunuz? Hangisi daha iyi , uygun fiyatlı ve kac saatte kurutuyorlar? Gerek var mı yok mu bilmiyorum yardımcı olursunuz sevinirim 🙂
Karanimom Arçelik 2772kt modeli var bende. Yaz kış kullanıyorum. İçindeki çamaşırın kumaş türü ve seçtiğim programa göre 45 dk-2 saat arası çalışıyor. Çok gerekli bir alet çok memnunum Arçelik tavsiye ederim.