Arkadaşlar bebeğim 3 aylık mama ve meme veriyorum ama bugün ilk kez beni almak istemedi emzirme danışmanlığı alıp sütü arttıran mamafan kurtulabilen var mı acaba? 🤔 Sütüm az ve denemediğim yol kalmadı 4 lt su damlalar çaylar kompostalar dut kurusu helva aklınıza gelebilecek her şey yok yok yok olmadı 2 saate bir emzirmeyi de yaptım oda olmadı daha ne yapabilirim bilmiyorum danışmanlık işe yarıyor mu?