123poyraz Kızlar birşey soracam ben adetime 4 gün varken gebelik için kan tahlili yaptırdım sonuç 2 cıktı doktor negatif dedi ertesi gün kanamamam oldu ben adet olduğumdan eminim ama yerleşme kanaması olma ihtimali var mi