1 sene ayakta sallayan biri olaraktan ilk beşiğine koyup yarım saat çıkarmadım beşikten sakinleştirmeye calistim. Doğa sesi erkek sesinden ninni filan açtım. İlk sefer çok agladi. Ama ayağımda sallarkende ağlıyordu sakinlesmiyordu. Olmayacak Kendi haline bırakiyim dedim ama baktım gün geçtikçe düzeliyor. Şimdi kendi uyuyabiliyor ama uyuyana kadar başında bekliyorum sadece