bebeğim normalde günde baya baya kakasini yapiyodu güzelce sanki gaz damlalarından sonra kakasi nasıl anlatsam köpük gibi sulu gürültülü yapiyo ve az az sanki zorlaniyo gibide yaparken her bezde leke leke alttan gaz çıkarırken kaciriyo var mi bu durumu yasayan