Kızlar elimde 1 tane m beden sıfır hiç kullanılmamis siyah latex korse var. 1 tane performans termal tayt var l beden 1 hafta tek giydim . 1 tane de siyah latex xl beden korse var 1 hafta giydim. 3 korsem var doğumdan sonra giymek için aldım bi dünya para verdim ama sağlık sorunlarından dolayı giymem yasak olduğu için kullanamadim ilgilenirseniz yardimci olurum