Merhabalar, benim 55 günlük bi Kızım var 2 yıllık evliyim. Kızımla hayatımız çok değişti eşim çok çok iyi elinden gelenin fazlasını yapıyor bana yardımcı olabilmek için (eşimi bıktırmakta da korkuyorum) ama tüm gün evde kızımla yalnızım çok gazlı uyumayan bi bebek oyüzden şuan bitik durumdayım ne ona ne kendime ne eve ne eşime tam manasıyla vakit ayıramıyorum eskisi gibi… Kayınvalidemlerle aynı şehirdeyiz Allah razı olsun kayınvalidem çok iyidir acaba bebek büyüyene kadar oraya taşınsam mı diye düşünüyorum ama sonradan pişman olurmuyum? Eltimle kayınvalidem karşılıklı oturuyor onla da çok iyiyiz sadece tek tereddütüm kayınvalidemin misafiri çok olur acaba orada çocuğumu daha da mı ihmal ederim bağlarımız zayıf mı olur… kendimi güçsüz yetersiz hissediyorum ki normalde her işime kendim yeten kimseye ihtiyaç duymayan biriydim. Napacağımı bilmiyorum, tecrübeli birilerinin yardımına ihtiyacım var🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻