Papatyam_8 Merhaba hanımlar biz yeni 4 aylık olduk sağlık ocağından demir damlası verdiler fakat rengi çok koyu tadı da pek iyi değil şişenin damlatması da çok kolay değil. Siz hangi demir ilaçlarını kullanıyorsunuz ?
VDL-61 Papatyam_8 bana vermedi sordum doktora gerek var mı diye kan değerleri iyi gerek yok dedi.ama d vitaminin kullan dedi.
Merve-miray Papatyam_8 Benim doktor verme 7 aylıkken kan tahlili yaparız gerek görülürse başka veririm dedi. Kan falan almadan neyin demir ilacını veriyorlar bende anlamış değilim. Vegaferondu adida
Papatyam_8 VDL-61 Çok mantıklı yani gerek var mı yok mu demeden veriyorlar bı de bir yaşına kadar kullanacakmış
Ftsmhr Aman vermeyin onu atın çöpe hatta hem doğal değil hemde paraben var. Microfer acean kullanıyoruz biz d vitamini de pedia d 3
Papatyam_8 Merve-miray Napsam bilemedim valla ortalık böyleyken hastaneye götürüp kan aldırmak falan da riskli