nurtalay tekrar merhaba. Umarım uygulama düzelmiştir dün kaç kere yazdım uzun uzun, sona gelince kapandı.
Ben bu telsizi aldım. Önce şunu söyliyeyim çevremde telsiz kullanan kimse yok , hatta uzun süredir çevremde bebek yok o yüzden başka telsizlerle karşılaştırma imkanım olmadan beklentilerim dahilinde değerlendirme yapacağım.
Fiyatı uygun
bebek telsizi fişe takılı çalışıyor, anne telsizi ise şarjlı. Bebeğin odasında priz yakında değilse uzatmalarla uğraştırıyor.
Bebek telsizinin herhangi bir bağlantı kopması durumunda anne telsizi ötmeye başlıyor. Bu çok başarılı, elektrik kesilirse korkunuz olmaz.
Çekim alanı ortalama bir daire için iyi. En uzak odaya bile ses gelir.
Ben şu an telsizi kullanmıyorum. Çünkü ses kalitesi iyi değil. Benim bebeğim uyanınca ağlayan bi bebek değil. Çok küçük sesler çıkararak bekliyor beni. Zaten sık sık kontrol ediyorum. Çoğunlukla da telsize gerek kalmadan uyanık buluyorum.
Ses kalitesi demişken cızırtı yok, temiz ses gönderiyor ama ses çok az. Maksimum seviyede kullansan bile az, ki neden maksimum bile yetmezken sesi düşürebilme seçeneği var anlamış değilim. Biz anneler bebek daha mıkırdanırken yanında olmak istiyoruz, mıkırdanmaları duymanız için telsizin kulağınıza çok yakın konumlanmış olması lazım. İşinizi yaparken duymama olasılığınız çok fazla.
Alırsanız eğer ilk bağladığınız gibi ses anlamayabilirsiniz bağlantı yaklaşık 1 dk sürüyor. Bir de yanda aynı tonlama ile çalan müzik vs varsa ilk sesi veriyor sonra onu anne telsizinden duymuyorsunuz yeni gelen sesleri veriyor. Bu bir bozukluk mudur? Güzel bir teknolojik özellik midir onu bilemem ama sonuç olarak telsiz kenarda. Oraya buraya giderken insanların evinde zırt pırt gezmeyeyim diye bağlıyorum o kadar. Şimdi gözüm kameralarda ☺️ Durumumu ilk toparladığım zaman şu ODTÜ de yapılan kameralardan almak niyetindeyim ☺️
Umarım yazdıklarım faydanıza olur, sevgiler