Anneler 2 aylık bebeğim. Emmesinde bi sıkıntı yoktu son zamanlarda emerken sürekli cekiyor bırakıyor.sadece gece uykuda düzgün emiyır onun dışında emerken iki kere emip çekerek bırakıyor. Tekrar alıyor tekrar 2 emip bırakıyor.bi emzirmede en az 20kere çekip bırakıyor.göğsümde yara çok acıtıyor.niye düzgün devamlı emmiyor.etrafta dikkatini çeken bişeyde yok dikkati dağılıyo desem.