Kızlar üstümde bı ağırlıklı var hele goz kapaklarima bı ton yük yüklemişler sanki. Başımda hafiften bı ağrı Kafamı kaldıramıyorum esneyip duruyorum uykumu aliyorum halbuki ki kan değerlerime baktırdım çok şükür hepsi olması gerektiği gibi. Niye böyle oluyorum anlamıyorum. Size de oluyor mu hiç böyle?