ahmtttg Acıbadem Hastanesinde doğum yapmıştım, sezaryen ile doğum olduğu için sütüm hemen gelmedi, hastanede mama takviyesi yapıldı, gaz problemi olmadı ve mamayı alıyordu, hemşirelere sordum hastanede hangi mamanın kullanıldığını, SMA optipro kullanıyorlardı, aynı mamadan aldık, evde de kullanmaya devam ediyoruz, sütüm de çok yoğun olmasa da geliyor, bir öğün mama bir öğün süt gidiyoruz şu an, bebeğim ayırt etmiyor, memnunuz, tavsiye ederim