Bebekbebek Arkadaşlar Merhaba! Bebeklerine ne şampuanı ve deterjanı kullanıyorsunuz bebeğimin bünyesi alerjik bi bünyesi var ve ben ne kullanıcağımı şaşırdım sizce ne kullanmam gerekir alerjik bebeklere kullananlar yazarsa çok sevinirim😇
Hifanuur Bebekbebek alerjikse mustela şampuan al ya da sebamed deterjan duru granul matik bizim sade sabun çok seviyorum katkısız 🙏
Ecos Bebekbebek ben omo baby kullanıyorum deterjan olarak. Şampuan dalin. Yumuşatıcıda dalin kullanıyorum
Giizzeemm Bebekbebek hipp şampuan kullanıyorum çok memnunum katkı maddesiz , duru granül de deterjanım çift durulama yaptırıyorum
Bebekbebek Ozgeruya söyledğinix deterjanı kullandım uni kullanıyordum son sizin söyleğdinizi kullandım ama baktım yine geçmiyor sürekli hırıl hırıl balgam üretiyor geniz akıntısı oluyor doktorlar alerjik bi bünyesi var diyolar bende şaşırdım
akillibidikcgty Bebekbebek deterjan duru granül sabun, şampuan sebamed, düş jeli bioderma otoderm. Benim bebeğimde vücudu çok kuru ve hassas ondan bunları kullaniyorum
2lokummannesiii Bebekbebek mustela kullanıyorum deterjan olarak da Dalan granül sabun kullanıyorum tavsiye ederim
Simirna Bebekbebek şampuan mustela veya Bioderma. Deterjan da dalan veya duru sabun tozu kullanabilirsiniz