Deletedmom4018 14 gün önce sezaryen oldum sabahtan beri yanıyordu hiç bakmadım az önce baktım kanamış baticon sürdüm şuan yanıyor sizce kötü birşey mi
Deletedmom4018 eymeninefe hali kaldirdim ondan sonra kanadi icide kaniyor olabilirmi bu arada adetim bi kac gündür gelmiyotdu sezaryen yerim kanadigindan beri adetim geliyioy
whitepearlsmother Deletedmom4018 keşke kaldırmasaydınız 14 gün yani bi de nasık oldunuz göründünüz mü doktora
eymeninefe Deletedmom4018 benimde kanardı ama çok değil iyileşti kendiliğinde çok ağır işler yapmamaya çalış
Deletedmom4018 eymeninefe halıları yıkamaya vericektim esimde yok evde adama gel abi icerden topla götür diyemezdim kendim topladim çok pişmanım canim ya normaldir insallah 😔
Mrl06 Deletedmom4018 hiç canının kıymeti yok mu canım ya :( panik yapma inşallah kötü birşey yoktur. Hemen git ama doktora, sonucuda yazarsın.