Bebeğim doğduktan bir ay sonra atopik dermatit olduğumuzu öğrendik çok fazla kızarıklık döküntü ve kuruluk vardı bebeğimin cildinde kullanmadım nemlendirici kalmadı hiçbiri yeterli gelmiyor inanın bir kreme 450 TL verdiğim bile oldu fakat saatlikti çözdümü kaç tane doktora gittim fayda yok daha sonra bu forumda araştırmaya başladım bir bayan lokman aktar dan bahsetmişti o bayana yazdım ama bana geri dönüş yapmadı sanırım kullanmıyor artık daha sonra araştırdım Instagram‘dan bu lokman aktarı buldum ve sinem hanımla konuştum egzamaya bitkisel karışım ve sabun krem yaptığını söyledi inanın çok tereddütte kaldım alıp almamak kullanıp kullanmamakta ama başka çarem kalmamıştı en sonunda aldım ve kullanmaya başladım ama iyi ki kullanmışım inanın kullanmaya başladıktan sonra kızımı bembeyaz görüyorum normal bebek cildi gibi oldu ve kesinlikle tekrarlamaz diyor sinem hanım zaten bir çok kullanıcı da da gördüm araştırdım konuştum Biz şifa bulduk umuyorum bütün bebekler şifa bulur lütfen bakın o kadar zorki Her gün neresi kızarık acaba diye kalkıyordum burada bahseden bayandan Allah razı olsun belki ben de bir nebze başkalarına umut olabilirim🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻