Oğlumu bundan 1 ay önce yani 4 aylıkken sünnet ettirdim şuan 5 aylık pipisi iyileşti ama pek normal gözükmüyordu iyileşir biraz daha bekleyeyim dedikçe baktım tamamen kabuklarını yarayı attı ama alt kısmında hala bir parça duruyordu. Bugün doktora fotoğrafını attığımda deri kalmış tam alamamışım Bi ara gelin düzeltelim cevabını aldım. Ya hu 5 aylık çocuğa tekrardan anestezi uygulanacağını mı yanayım yoksa o virüs dolu hastaneye tekrardan gideceğime mi ? Bunların hepsine sinir olmuşken benim öküz kocam da tutmuş doktoru sen seçtin senin suçun diyor. Allah sabır versin bana inşallah yarını güzelce atlatırım 😒