Meltemeymen34 Merhaba kızlar 1 aylık bebeğim var ilk başta bebelac sonra bebelac gold kullandım ve gazı vardı diye sma aldım oda aynı şekilde gaz yaptı ne yapacağımı şaşırdm artık sizler neler kullanıyorsunuz
Masalmom Meltemeymen34 bende bebelac gold kullanıyorum evet gaz yapıyor ama evolviaya geçmiştim bi ara hem çok pahalı hem o da bebeğime gaz yaptı gerçi benim bebeğim gazlı bi bebek anne sütünde de aynı ama bebelac gold çok güzel toparladı
Ecrinada Bende ilk aptamil aldım gaz yaptı aşırı benim de bebeğim 1 aylık bebelac gold kullanıyorum Su an onu da sevmiyor sanki o da gaz yaptı sımdı sma alıcam bakalım o nasıl olacak
Masalmom Meltemeymen34 benim bebeğim de kabız oldu mamasını değiştirdim yine devam etti kabızlıgı bebeklerde kabızlık normal diyor doktorlar sadece anne sütü ile beslenen bebeklerde bile görülüyor kabızlık