Normal doğum yaptım 3.buçuk ay oldu Belim kopacakmış gibi ağırıyor her gün tempolu yürüyüş yapıyorum yine de düzelmiyor. Akşamları yerimden kalkarken zorlanıyorum daha sonra Geçiyor hiç ağrım yokmuş gibi Bu durumu sizde yaşadınız mı geçmesi için ne yapabilirim son çare doktora gidicem