sedaykn Mom4775 Teddy mutlaka olmalı bence çok rahat kullanıyorlar. Keçeliden memnun değilim dik tutması gerekiyor boyayabilmek için ama duvarı falan boyayınca anında çıkıyor o yönü çok iyi. Kuru boyasını kullanmadık henüz kızım 18 aylık bu arada.
Minik_Hanim Mom4775 ben yuvarlak olanlardan aldım pastel gibi ama değil silince de çıkıyor her yerden tavsiye ederim bebegin tutması da çok kolay https://m.trendyol.com/carioca/teddy-sekilli-kirletmeyen-mum-boyalar-6-li-p-39632014
Mom4775 sedaykn ondan var. Ama artık kalem formunda da almak istiyorum. Ne alsam bilemedim. Keçeliden emin olamadım dik tutma olayı yüzünden. Kuru boya da çok bastırmadan renk vermezse diye bilemedim. Kaldım arada🤷🏽♀️
sedaykn Mom4775 Keçeli zor gerçekten o yaş için. Çünkü avucuyla kavrıyor o yüzden yatay tutuyor. Yatay tutunca da boyanmıyor. Kuruyu denemedim ama bence daha kolay kullanır.
Mom4775 sedaykn kuru da öyle olmaz mı😕 bu arada nasıl tutturmak gerek? Düzeltip bizim gibi mi tutturmalıyım?
sedaykn Mom4775 Onu ben de merak ediyorum acaba müdahale etmek gerekiyor mu yoksa zamanla mı öğreniyor bilmiyorum. Çünkü boyalar avucuna göre çok kalın.
Busra4509 Carıoca keçeli boya var bizde ucu yuvarlak yatay tutsak bile boyuyor rahat kullandığı için boyamadığı yer kalmadı