Kaç yaşında başladınız sonucu nasıl oldu anlatır mısınız ne yapmalıyım 2 yaş 1 ay oldu kaka yapmadan söyler bazen de yaptıktan sonra söyler ama tuvalete götürünce bitti bitti deyip ağlar yaş akar o şekilde 🤦🏼♀️ Bende üç beş dakika onu bırakıyorum üstünde ona rağmen yapmadı bugün ilk günü altına işedi 20 dakika da bir götürdüm yapmak istemiyor lazımlığıda var ek yedek klozet parçası da var ikinsindede aynı tepkiyi verdi bende yanında yaptım belki özenir diye yok yine ağladı ilk gün haliyle normal ama bu aşamadan sonra ne yapmam lazım nasıl davranmam lazım altına bez bağlamayı düşünmüyorum eğer bez bağlarsam destek alır .
bu arada az biraz konuşuyor en azından kendini ve istediklerini ifade edecek kadar ikili uclu dörtlü cümleler kuruyoruz