Bizim saçlar çok uzun doğdu canım 🧿
İlk traşı 4 aylıkken oldu üstleri topladık yanları aldırdık🥰 sonra 7.aydada aynı şekil yaptırdık.Simdi 14 aylık dün babası subay traşı yaptırmış bağlamamı istemiyordu, herkes kız zannediyordu çünkü ☺️
Ben yine uzatıp bağlamayı düşünüyorum çok havalı duruyor sarı sarı saçları da 🥰🧿