Şimdi arkadaşlar evimiz 2 +1 ve en düzensiz kisin soğuk yazın yanan bir cepheye ve yaz kış durmadan klima çalışıyor koskoca odada biz bu sene orayı bosalttik ve kendi yatak odamızda da klima var orayı oturma odası yaptık oğlumun odası da bir o kadar geniş orayı da oglum kizim ve bizim yatağı koyduk. Şimdi oglum kendi yatağı var tek kişilik 7 yaşında bu arada kizim da 1.5 yaşında park yatağı var bir şekilde sigdik biz o odaya. Ama babam hepiniz aynı odada iyi olur mu diyor hic bu şekilde yatan yok mu yanlış mı yaptık benim kafam allak bullak oldu.