Mrsbayan Kızlar 6 aylık bebeğim var sezeryan oldum doğum fan 3 ay sonr şiddetli bel ağrısı yaşamaya başladım ve gün geçtikçe Artıyor. Tutuluyorum, hareket edemiyorum ya yaşayan varmı acaba ?
CerenSeren Mrsbayan aynı sorunlar bendede mevcut hele yüz üstü yattımmı kalkamıyorum 4aylık bebeğim emzirmek icin alırken bile zorluk yaşıyorum
Hilfa Mrsbayan spinal mi oldunuz sezeryanı.ben spünal oldum ve tam 6 ay boyunca belim ağrıdı şuan 15 aylık oğlum bazen hala ağrır iğne yeri
2izlokum_Annesi Mrsbayan aynı ben ikizlerim var 5 aylıklar neredeyse belim tutuluyor hareket edemiyorum . Epiduralli sezeryandı benimki acaba ondan mı oldu diyorum
Masalmom Mrsbayan bende spinal oldum 2 aydır deli gibi belim ağrıyor. Hatta bebeğimin altını açana kadar belim kopuyor 😭
masal2323 Mrsbayan merhabalar zor durumdayım sizde de kuyruk sokumunda ödem olmuş galiba geçti mi ağrılarınız
Gullu60 Mrsbayan 4 buçuk ay oldu doğum yapalı belimin sırtımın ağrısından duramıyorum yataktan kalkamıyorum bebeğimi eğilip alırken belim kopuyor
Goktug1651 Mrsbayan spinal Ve epidural de böyle sıkıntı yaşayan çok normal dogum yapsaydın epidurale karşıydım sezeryan da da spinal mecbur oldu genel yapmadılar bel agrısı bende ara ara cekiyorum 1.5 aylık bebeğim.doğrulamıyorum bazen 😢