AsilAlsancak Arkadaslar Sezeryan dogum yaptim kilolarimi verdim gobegimde gitti ama sarkiyor malesef yasli nine göbeği gibi cok üzgünüm ne yapsam sıklasir varmi bildiğiniz bisey?
Prensannesiyimm AsilAlsancak ben sezaryen oadim ama her âdet olduğumun ikinci günü korse taktım hala takıyorum göbeğim gitti ve sarkmadi
minnosvetontis AsilAlsancak sarkma biraz var bende de ama en cok yumos yumos hissiyat var sıkılasmamiz laizm ara ara korse tayt giyip evde sopr yapiyorum ozellikle karin bolgesi icin insan cok iyi hissediyor kendini ama duzenli degil malesef 😒😒
AsilAlsancak Msd o sarkan gobek gerçekten gider mi buna inanmak istiyorum su genc yazımda gobegimden sogudum
AsilAlsancak Msd Kuzum valla ben yemek yemedim aç kaldim yoksa benimde inatçı kilolarim gitmiyordu.ama çok az yedim
Gulbahar01 AsilAlsancak bende diyet yapayım diyorum ama daha bebegim küçük 4 aylık o yüzden sordum çünkü sadece anne sütü alıyor