Selam,
normalde sutumun azaldigini dusunmuyordum, ama bebek sol memede surekli huzursuzdu. Solu emmeden sagdim 30 ml cikti, sag memeden emdikten sonra sagdigim
halde yine 30 cikti. Solda huzursuz oldugu icin o memeden sutun az geldigini dusunmeye basladim. Var mi boyle olan? Nasil duzelir? Agladigi icin o memeyi almak istemiyor, almadikca sut iyice azalir diye korkuyorum 😥 daha 50 gunluk, rizki insallah olur 🙏 yardimlarinizi tavsiyelerinizi bekliyorum