Bebeğim 14 günlük emziremiyorum pompayla sağıp biberonla veriyorum arada mama veriyorum sizce kötü birşey mi pompayla sağıp biberonla vermek kendimi kötü hissediyorum neden emziremiyoruma gelisek meme ucum yok ilk günden beri hata yaptım biberona alıştırdım şimdi emmiyir biberon daha rahatt geliyor ona ne yapmalıyım 😢