asyasare merhaba anneler bugun adim adim dan aradilar 3 aylik bir deneme kampanyasi varmis kabul ettim. 1 haftaya elimde olacak 3 aylik set. kullanan memnun kalan var mi ?
Batininannesi asyasare bende merak ediyorum kullanan var mı o fiyata değer mi ? almak için çok hevesim var ama ikilemde kalıyorum
asyasare Singlemom yarin 9 aylik olacak kizim. 9 ,10,11. aylari aldim 369 lira 3 taksite boldulerz bir de okuma kitabi hediye ettiler. daha onceden gormustum sitelerine bakmistim ama almamistim henuz kucuk kizim diye. onlarda arayinca denemk istedim acikcasi