Teachermom Deletedmom4018 8.ayda basladim gece veriyorum 1 kez alistirma bardagi yedek ucunu biberon takiyorum oyle veriyorum meme reddi de olmadi emziriyorum ayni zamanda.Eger emziriyorsaniz kesinlikle biberon kullanmayin meme reddi yapiyor 3.aydan sonra
Esila15 Deletedmom4018 emerken zorlanmaya başladı biberin kadar fazla gelmediği ixin .. sağıp veriyorum bazen de emiyo