3 ay 20 günlük bir kızım var 1 bucuk aylıkken çıktı alerjisi , o zamandan beri kilo alımı durma derecelerine geliyor , bizimki sadece süt değil çoklu gıda alerjisi , 5 hafta diyet yaptım sonunda hem hastanelik oldum hemde sütüm kesildi azaldığı için kızım reddetti , doktor takibiyle 4. Ay sonunda ek gıdaya geçeceğiz