Oglum on gün sonra 16 aylık olacak ama asla yemek yediremiyorum. Kendi yesin diye önüne koyuyorum bi iki lokma alıyor sonra yere döküyor. Kanı düşüktü ondan oldu diye düşünüyordum ama düzeldi kanı yine aynı.. Yani tv acıp yedirmeyi bile denedim yok. Sadece emmek istiyo ben bu duruma cok üzülmeye başladım. Bi çaresi tavsiyesi olan var mı