Ygtm Kızlar merhaba ben evlenirkende içimfe kalmıstı kendi kızlık soyadımıda kullanmak istiyordum ama eşim üzüldüğü için çok taviz verdim.şuan karsr verdim kendi soyadımı kullancam ne yapmam lazım nereye başvuruluyır
KuzeyiinAnnesii Gungun ya gerçekden mi bende çok istiyorum ama kimliğimi yenilemişdim yenilememe rağmen olur mu