Guldenn_57 Merhaba Hanımlar , Doğumdan sonra inanılmaz derecede saç dökülmem oluştu ve pek önüne geçemiyorum. Aynı durumu yaşayıp çözüme kavuşan var mı? Birde cilt lekesi ve sivilcelerin yok edilmesi için tavsiyesi olanlar. Sevgiler 🌸
Mom078 Guldenn_57 Ne yaparsan yap dökülecek sonra tekrar çıkacak sende olan vitaminleri sömürüyor bebiş ve hormonlar yüzünden böyle
Keriminannesii Guldenn_57 aynı durum bende de var elimi saçıma götürünce elim saç doluyo buara artk kesmeyi düşünüyorum faydası olurmu bılmıyorm saçlarmda uzun
AslanEkrem Guldenn_57 benimde çok döküldü farmasinin sarımsaklı şampuanını kullandım gerçekten iyi geldi
Mommyyy_1 Guldenn_57 sırf bu dökülmeler yüzünden tekrar hamile kalasım var bu gidişle kel kalıcam bende. Bugün daha başladım zeytinyağı ve çörekotu yağını karıştırıp saçıma sürdüm sabah şimdiye kadar da yıkamadım. Evde olduğum günler sürücem sürekli baya işe yarıyormuş inşallah faydasını görürüm bende🙏