Hanımlar bu yöntemi yapan var mı ve gerçekten süt artışına etki ediyor mu? Oğlum 2ay 16 günlük sütüm çok az geliyor yine her seferinde veriyorum sütü 2göğüsü emziriyorum ardından mama veriyorum öyle doyuyor (doktor tavsiyesi ile mama veriyorum erken doğum olduğu için)
Bu sistemi yapan varsa yardımcı olabilir misiniz en azında bir damla bile olsa mama ile birliktede süt alması için. Şimdiden teşekkürler 😊🤍