Toprak2509 Gerçekten bilmediğim için soruyorum. Altını açıyorum kaka yapmış oluyor hatta bazen altını değiştirkende yapıyor. Sonra emziriyorum tekrar yapıyor. Normal mi
Mom078 Toprak2509 Çok normal şuan onun bağırsakları dümdüz içtiği gidiyor bu günlerin tadını çıkar😂 bağırsaklar kıvrım almaya başlayınca yolunu gözlersin
annediyeabartmayin Toprak2509 günde kaç kere yapıyor. Benim oğlumda çok sık yapardı şimdi 6 aylık azaldı
Toprak2509 annediyeabartmayin valla sayamadım 15 filan oluyordur. İnternette 8-10 yazıyor ama benmki geçiyor
Zelisblt Toprak2509 çok norml canım kızım da öyleydi sütünü içtiği gibi alttan çıkarıyordu günde en az 6 kakalı bez değiştirirdim :))
annediyeabartmayin Toprak2509 hmm 15 olanı duymadım canım. Bence sen yine de kontrole gittiğinde doktora söyle içinde şüphe kalmasın ☺️
Beyzakiz Benim kizda 20 günlük hersaat başi emiziriyorum ve aynen kaka yapiyor muhakkak ikisaaatte bir veya yedikten sonra yapiyo bende korkmuştum ama normalmiş
Mina_momy Toprak2509 çok normal canım hele bi bağırsaklar şekil alsın ozamn gör bak . Keşke bizimkide gelse artık kızım 2 gündür kıvranıyor herşeyi denedik tık yok bekliyoruz öyle 🙄