evlatkusum bildiğim kadarıyla ilk aylarda müdahale edilen şekil bozuklukları düzelme sağlıyor. Hep aynı yçne yatmaması için yan yatış destekleri satılıyor, ondan da alabilirsiniz. Ben onu da kullandım, çok rahat oluyor, gece yatarken her beslenmeye kalktığında diğer tarafına yatırdım. Biraz büyüyünce de yastık kullandım. İkisini aynı anda kullanamazsınız. Ama bebeğinizin ayı küçükse şu an da yan yatış desteğiyle daha rahat edersiniz bence.