Kızlar belki az çok yardımım dokunur bu illet hastalığı nasıl ailecek atlattık size yararım dokunur bu arada ben astım hastasıyım . Hala nefes darlığı çekitorum . Kızlar geçen ay 16 TESt oldum pozitif çıktı zaten geçiren. Bilir süreci belirtiler bende hemen hepsi oldu 3 gün baş agrım oldu ateş çıktı titreme yorgunluk öksürük ve kas agrısı çöktü kızlar anlamamak mümkün değil grip değil belli ediyor eşim de tek belirti sırt agrısıydı kızlar yani bu herkeste aynı belirtiyi vermiyor bilin . Sonra zaten evde ilaç tedavisi aldık emzirmedim pişman değilim aslında bebeğimiz için iyileşmeliyiz o hertürlü zaten emecek ilacınızı almanızı öneriyorum onlar için iyi olmalıyız . Benim yaptıklarım - sabah akşam sarımsak yuttum . C vitamini takviye aldım - bakın bunu heryerde bilinmez umca damla şeklinde bir ilaç var doğal antibiyotik onu kullandım tavsiye ederim . Zencefil zerdeçal tarçın çay yaptım sabah akşam limon ve balla bol bol temiz hava balkon bahçe . Sağlam kahvaltı yemek . Ben böyle geçirdim herseyi yaşadım ama kızlar Allah’a şükür allah yüzümüze baktı size tavsiyem moral ben müzik açıp dans ettim kızım negatifti ondan ayrı yattım Ama hep maskeyle onunla oynadık moral verdik kendimize yatmadık işimi yaptım bırakmadım kendimi asla ama asla üzmedim sadece inandım önce allah sonra bu yaptıklarım daha yeni bitti zaten allah kimseye yaşatmasın yaşayanda bir çırpıda atlatsın inşallah ☺️❤️