Merhaba hanımlar Ben Yaklaşık 3 aydır diyet yapıyordum 22 kilo verdim Şu anda vermem gereken son 5 kilom kaldı sormak istediğim sorun şu vücuduma oranla basan bölgem biraz daha geniş evde kondisyon bisikleti var bunun yararı olur mu bazı sitelerde daha fazla basen bölgesini genişlettiği yazıyordu yürüyüş yapıyorum ama malum bebekliğim Beş buçuk aylık bebeğim var çok fazla dışarıya çıkma gibi bir şansım yok Üstelik coranadan dolayı hiç çıkamıyorum ağır sporlar maalesef yapamıyorum çünkü emziriyorum ağır sporların emzirmeyi olumsuz etkilerini gidiyorum etkili bir çözümü olan var mı acaba paylaşırsanız sevinirim