Gerçekten de distenmis bugün farkettim ki alt iki dişi de patlamış çok şükür ateş ve ishal olmadı ama çok mizmizdi ağlıyordu geceleri özellikle ağlayarak uyanıyordu hatta kaç kez sordum buraya. Sağlık sorunu yoktu doktora götürdüm kaç kez korkuyordur dediler hocaya okuttum ama iki gündür ağlaması kesildi sizde de öyle bir durum varsa diş olabilir arkadaşlar söylemek istedim. Ve çok güzel birseymis aşırı mutlu oldum♥️ 5 ay 24 gunluguz iki minik disimiz var artık ♥️