Morcivert061 Ağlamak istiyorum ya 2 aydır belim ağrıyordu. Tutuluyordu sürekli, fizik tedaviye gittim. Bel fıtıgı dedi. Sadece parol verdi. Hamileyim die dogıma kadar sabredeceksin dedi 😞😞bel fıtıgıolup ilaçtan başka rahatlatıcak bi fikri olan varmı 😪
Ahazize Morcivert061 geçmiş olsun , hacamat ile ilgili bilgi alsanız . Yan etkisi olmayan harika Bi tedavi yöntemi ama hamilelikte yapıyorlar mı bilmiyorum.
Morcivert061 Ahazize evet onu biliypruö ama hamilelikte hiç bakmamıştım bi arastırmıstım teşekkür ederim